Huntly FC Forums
please login to view these pages
Huntly FC Forums
please login to view these pages
Huntly FC Forums
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Huntly FC Forums

HomeLatest imagesRegisterLog in

KBC 1-4 Huntly

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Mike McBain

Number of posts : 373
Registration date : 2008-03-07

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeMon May 04, 2009 1:31 am

Another win but we made hard work o it. Probably the worst(maybe a bit harsh) we've played 1st half for a while, but 2nd half the loons got it thegither and ran oot easy enuff winners. Gary in goals 2nd half had only 2 touches and got a bity cald wi the wind.

1st half at times it felt like the loons thought turnin up was enuff tae beat KBC theday fa hav had a few wins lately. It was a big park and the grass was a bity lang but it wis the same for baeth teams. Wi made good progress up tae their box but jist didna hae ony omph or real desire tae finish them off. We had another shocker o a ref theday fa had heaps o p*** poor decision's, maestly against us, and it seemed tae get to us a bit. KBC struck 1st when on the break they hut a shot fae 30yds that Gary had nae chance wi, their only shot o the game, 1-0. Rory was lucky tae bide on the park when the ref gave a bad call against him efter he won the ba and in disgust he went tae boot the ba awa but only tapped it awa and hit the ref wi it and got booked. Abity later he got in a tangle wi a KBC player, lashed oot got a talkin tae then got intae a slangin match wi KBC's coach. When the ref was aboot tae send him aff the KBC coach stepped in tae change the ref's mind(how many folk would hav din that?) but Rory's affy passionate and had lost it so we had tae tak him aff for his ane good. 1-0 half time.

A stern word at half time followed and it seemed tae work as we were a different team 2nd half and wi Neal drivin us on fae midfield wi took ower completely. The goal wisna that quick comin and we loked nervy kine and lookin for the perfect shot but Neal leveled it wi a scrappy kine o goal, 1-1. The goal settled us and a the loons were noo back tae playin how we cane we can and Neal got his 2nd for 1-2. He had a couple o half chances for his hattrick efter this and Craig got no.3 when he picked up the keepers poor kick oot and took what seemed an age tae get it under control before placin his shot high above him when he was stranded, 1-3. Steven rounded off the scorin wi the best goal o the game wi a beauty o a strike fae 25 yds which came in off the post. 1-4 full time.

In fit turned oot tae be a managerial master stroke by myself and Mark, Neal in centre midfield was the difference for us theday. 2nd half he was a ower the park winnin the ba, startin attacks, playin a the right passes and scorin the decisive goals. I dinna cane if onybody else had the same spark as him theday and he was by miles the best player on the park. Some lacklustre displays 1st half(nae by abody) almost cost us but Neals example pulled us through and wi a bare squad theday it turned oot to be a another good win. Baeth o oor trialists the day did well when they came on. We're creepin up the league noo and hopefully the run'll continue and we'll find oor true league position cos in my opinion we're a better team than oor current position shows.(even if Ellon dinna think so)

team 1 GARY MCWILLIAM 2 DANIEL ASTRIDGE 3 STEVEN SINGER 4 CRAIG GREEN 5 RORY STEPHEN(c) Evil or Very Mad 6 NEAL WEIR(Steven Gerrard in disguise) 7 IAN CRUICKSHANK 8 ROSS MACKIE 9 LIAM DONALDSON 10 DARREN MANSON 11 MATHEW HENDERSON.... subs 12 ROSS ADAM(t) 14 GREG MCINNES(t)
Back to top Go down
bigk

bigk

Number of posts : 45
Registration date : 2009-03-14

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeMon May 04, 2009 1:54 am

Mike i'm Not as bads as Steven Gerrard Sad Shocked

Fae ''Neal''
Back to top Go down
IanCruickshank

IanCruickshank

Number of posts : 76
Registration date : 2008-11-08

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeMon May 04, 2009 8:42 am

I ken Mike, that insulting [i][b] lol!
Back to top Go down
a.h

a.h

Number of posts : 1011
Registration date : 2008-03-06

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeTue May 05, 2009 1:20 am

Mike wis the "Paul Rideout" of his Juvenile club boys, dont worry. You learn fae the best.
Back to top Go down
Mike McBain

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeTue May 05, 2009 2:50 am

Neal should be chuffed gettin compared tae the best player in the world, as for you Ian I'll compare you tae Lucas Lieva Wink after your display on sunday.

AH nane o the loons'll cane fa Paul Rideout is probably, and nae sure if thats a compliment or an insult? Likely the latter.
Back to top Go down
bigk

bigk

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeTue May 05, 2009 4:19 am

Smile
Back to top Go down
a.h

a.h

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeTue May 05, 2009 5:55 am

bigk - fa's Paul Rideout?
Back to top Go down
IanCruickshank

IanCruickshank

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeTue May 05, 2009 6:57 am

was that an insult or nae cos Lucas if Rubbish, but u winna slag him:L
Back to top Go down
bigk

bigk

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeWed May 06, 2009 1:57 am

A.h Why are you asking me who Paul Rideout is???

I've never even heard of them before Sad Shocked

Fae ''[/u]Neal[u]''
Back to top Go down
bigk

bigk

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeWed May 06, 2009 1:59 am

Mike - How can manky gerrard be the best player in the world if he canna even win the P.F.A player of the year?? Laughing Laughing lol!

Fae '' Neal''
Back to top Go down
a.h

a.h

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeWed May 06, 2009 6:10 am

Back to top Go down
bigk

bigk

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeThu May 07, 2009 2:34 am

[b]Why?

Whos that ment to be???

Fae ''Neal''
Back to top Go down
IanCruickshank

IanCruickshank

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeThu May 07, 2009 2:42 am

was callin me Lucas an insult or no :S
Back to top Go down
Mike McBain

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeThu May 07, 2009 3:03 am

Tatties of course it was an insult!!! Lucas is 1 o the worst players ever tae pull on a Liverpool shirt!!! Very Happy
Back to top Go down
IanCruickshank

IanCruickshank

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitimeThu May 07, 2009 8:21 am

Aww thanks Mike Evil or Very Mad If i'm that S*** then y u play me lol! Bt oh well, nae arguing lol!
Back to top Go down
Sponsored content

KBC 1-4 Huntly Empty
PostSubject: Re: KBC 1-4 Huntly   KBC 1-4 Huntly Icon_minitime

Back to top Go down

KBC 1-4 Huntly
Page 1 of 1